GPS-квест «Моє місто»

Учні за підтримки вчителя створюють міжпредметні квести на тему історії та культури свого міста. Розроблені квести перетворюються на інтерактивні екскурсії для інших учнів та всіх охочих.

Проблема, яку вирішує проект
Ідея проекту

Полягає у тому, що для старшокласників (9–10 клас) стане корисною навичка проектної діяльності і командного опрацювання великих обсягів інформації з орієнтацією на цільову аудиторію (6–7 класи). Натомість учні середньої школи отримають інтегровані уроки на свіжому повітрі. А у місті з’явиться альтернатива краєзнавчому музею з інтерактивними завданнями та нетривіальною інформацією.

Реалізація проекту

Вчитель(-ка) певного предмету (тут — математики) пропонує своїм учням 9–10 класу гурток, на якому вони спільно у групах створюють квест, присвячений рідному місту і заснований на знаннях з цього предмету, отриманих раніше (тут — у 6 класі). Оскільки в центрі завдань місто, вони природним чином починають стосуватися також історії, мистецтва, географії та інших дисциплін.

Автори проекту розробили на основі складених запитань мобільний додаток для проходження квесту. Тому можна купити на нього права, а можна розробити власний чи сторінку сайту, де розмістити мапу міста та задати GPS-координати станцій квесту із завданнями тим. Сайт можна також доповнити краєзнавчою інформацією, яка відкриватиметься поступово із проходженням квесту. Учасники, що беруть участь у квесті, отримують планшети із встановленим додатком або з доступом до цього сайту.

Крім того, ті самі планшети вчитель(-ка) може роздавати учням на уроці, щоб організувати навчання у групах за методикою змішаного навчання.

Учасники гуртка можуть також провадити блоги, сайти або висвітлювати у соцмережах процес створення завдань, розповідати про зустрічі з експертами (істориками, краєзнавцями, досвідченими авторами квестів), а згодом запрошувати своїх читачів ознайомитися з результатами роботи та проти завдання.

Для кого цей проект?

Цей проект — для учнів, зацікавлених працювати спільно, поглиблювати знання з математики, інформатики та інших предметів у інтерактивній формі.

Досягнуті результати

Триває збір даних.

Мапа реалізацій

Потрібні ресурси

Кроки для втілення ідеї

1. Розрахувати бюджет, необхідний для запуску проекту

2. Знайти охочих складати запитання та працювати над технічним втіленням

Для цього ви можете провести опитування серед своїх учнів, розмістити оголошення на дошці оголошень школи, на шкільному сайті та у соцмережах, повідомити про набір на батьківських зборах, а за бажання відразу робити проект масштабним поширити листівки у сусідніх школах, у молодіжних центрах, повідомляти про набір через педагогів, подати оголошення у місцеві ЗМІ.

3. Домовитись про проведення позакласних занять

Знайти приміщення для проведення занять (це може бути звичайна класна кімната).
Скласти графік проведення занять (врахуйте навантаження учнів, які погодились, та доступність обраного приміщення).

4. Влаштувати квест(и) для учнів

Розподіліть учнів з цільової аудиторії на групи відповідно до кількості планшетів, призначте когось для супроводу, за бажання вигадайте заохочення для тих, хто пройде квест найшвидше або зможе доповнити квест новою інформацією про відвідані місця.

5. Рекламуйте можливість дізнатися більше про місто та зробіть це джерелом доходу

Розроблений мобільний додаток або користування сайтом можна зробити платним для сторонніх осіб. А щоб вони дізнавалися про таку можливість, можна створити і поширити містом рекламні плакати, лишити флаєри на вокзалі (учні можуть створити яскраві плакати та флаєри на уроках образотворчого мистецтва), домовитись з місцевим краєзнавчим музеєм про рекламу серед відвідувачів, розмістити інформацію на сайті міста тощо.

Матеріали

Матеріалів по цьому проекту поки що немає.

Новини проекту

Новин по цьому проекту поки що немає.

Контакти

Автор проекту:
Лариса Дерієнко