Студія «Бухта»

Проект зі створення відкритого мистецького простору, де кожен охочий — чи то учень, чи то вчитель, чи будь-який інших член громади — зможе отримати навички, творчі спогади та нові зв’язки. Крім уроків мистецтва та позакласних мистецьких занять, тут можна проводити групові забавки для дітей до трьох років, професійний розвиток для працівників цієї та сусідніх шкіл, майстерні для батьків та громади, займатися арт-терапією та створювати інтеграційні проекти.

Проблема, яку вирішує проект
Ідея проекту

Полягає у тому, що мистецькі заняття, зокрема заняття гончарством, стануть для школи і громади об’єднавчим ядром, можливістю соціальної взаємодії, засобом рефлексії і самовираження, порозуміння та інтеграції у спільноту, а також відродять і осучаснять давні українські традиції.

Реалізація проекту

У просторі організовують тренінги та майстер-класи з використанням отриманого обладнання, скеровані на розвиток талантів і навичок як учнів, так і їхніх батьків і вчителів. Це можуть бути майстер-класи з гончарства, але також інші, як друк на тканині, малювання, хореографія, музична арт-терапія тощо. Простір також постійно доступний впродовж робочого тижня для учнів, охочих повправлятися самостійно у якомусь з напрямків (звісно, з огляду на техніку безпеки, робота з гончарною піччю без нагляду дорослих буде недоступна), або для членів громади, які бажають влаштувати там інтеграційний захід, запросити відомого митця абощо. Вчителі також регулярно діляться там здобутим досвідом з колегами з інших навчальних закладів.

Для кого цей проект?

Цей проект — для усіх охочих розвивати свої мистецькі здібності та практичні навички, від малюків і до членів громади поважного віку.

Досягнуті результати

Триває збір даних.

Мапа реалізацій

Потрібні ресурси

Кроки для втілення ідеї

1. Розрахувати бюджет, необхідний для запуску проекту

2. Знайти викладача/викладачів

Це можуть бути як шкільні вчителі, так і куратори у мистецьких дитячих гуртках, діячі мистецтва з вашого міста/села, які діятимуть на волонтерських засадах або відплатно. Ви можете також залучити батьків відповідного профілю. Дізнайтеся, чи є у вашому регіоні гончар, зацікавлений проводити заняття для дітей.

3. Розробити програму занять

Залежно від того, хто зголоситься проводити заняття, програма може передбачати тренінги з малювання/хореографії/музики/мехенді та, можливо, інших суміжних галузей.

4. Знайти охочих брати участь у заняттях

Для цього ви можете провести опитування серед своїх учнів, розмістити оголошення на дошці оголошень школи, на шкільному сайті та у соцмережах, повідомити про набір на батьківських зборах, а за бажання відразу робити проект масштабним поширити листівки у сусідніх школах, у молодіжних центрах, повідомляти про набір через педагогів, подати оголошення у місцеві ЗМІ. Для ефективнішого залучення ви можете провести пробні показові заняття.

5. Домовитись про проведення позашкільних занять

Владнати питання оплати праці викладацького складу та закупівлі необхідних матеріалів.
Ви можете домовитись про співпрацю на волонтерських засадах, узгодити з директором навчального закладу погодинну оплату, залучити до оплати місцеву владу, знайти спонсора тощо. Мотивацією для викладачів може стати те, що вони самі можуть невідплатно відвідувати заняття колег.

Ще одним варіантом зробити гуртки самоокупними — влаштовувати традиційні ярмарки, де продавати свої вироби. Якщо ваша школа розташована поблизу туристичних місць, розгляньте варіант виготовлення сувенірної гончарної та іншої продукції і продаж її туристам. знайдіть приміщення для проведення занять.

Ви можете облаштувати шкільне чи інше приміщення і обладнати його усім необхідним. складіть графік проведення занять

Врахуйте навантаження учнів, які погодились, кількість курсів, зайнятість викладачів та доступність обраного приміщення. Заплануйте регулярні обміни досвідом з колегами з інших шкіл. Запровадьте традиції виставок, ярмарок, фестивалів, пов’язаних з тими видами мистецтва, які ви розвиваєте.

Матеріали

Матеріалів по цьому проекту поки що немає.

Новини проекту

Новин по цьому проекту поки що немає.

Контакти

Автор проекту:
Кейт Харвей